Skisser för hösten

Jag vet inte vart jag ska ta vägen, Jag är så jävla lycklig!
Det kan vara för att jag vet vad som vankas och inte!
Jag vet bara att jag ger mig ut i denna underbara värld igen där jag ska stå öga mot öga med galna människor.
Sena sommar nätter med människor från en hel värld.
Jag ska spela enarmade banditer med amerikanare i Las Vegas, jag ska springa med Ida ut och in på olika tema parker.
Jag ska dricka öl i röda muggar och spela beerpong.
Jag ska sova på olika amerikanares soffor.
Jag ska fira jul och nyår alldeles själv någonstans i Kalifornien!

Jag ska sedan ligga på stranden i Melbourne.
Jag ska dansa sena varma nätter med australienare på en strand någonstans.
Jag ska se solen gå ner i Perth
Jag ska surfa i Sydney.

Eller kommer jag göra det? Eller kanske kommer jag hamna i Vietnam igen?
Haha vad ska det bli av mig?
Jag kan inte sluta le. Kan inte sluta le. Kan inte sluta njuta.

Sverige, Kumla, Kommer alltid vara mitt Tennage Wasteland. Låt oss säga att jag tar igen de förlorade åren i ovisshet och tristess.

JAG ÄLSKAR MITT LIV.

Jag har kommit till en punkt där jag mår bättre än någonsin.
Jag fick en möjlighet att ta en utflykt till världen.
Jag blev beroende.
Jag kom hem.
Jag åkte.
Jag gör det igen.

HAHAHA!

Kan bara inte sluta skratta.

L Y C K A!

Loca People!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0