Jag åker till Los Angeles med:

  • Ärriga ben
  • B-kupa
  • Ida Pettersson
  • En gång vita numera gråa Converse skor
  • 68 kilogram kropp
  • Utan hämningar
  • Ett handbagage
  • Miss Piggy Nose
  • Skratt ekot
  • Skitsnack
  • Fattigdom
  • Med mitt liv som insats

Jag är inte orolig för mig själv, mitt utseende eller mitt betende jag är mest orolig åt L.A, Kommer staden klara av en kvinna/ungdom som mig?
Jag är långt ifrån perfekt, men jag är iallafall inte något oäkta som en soppdiet, låtsas tuttar och ett falskt leende.
This is the real deal, inte så rent men väldigt återvinningsbar i alla fall.  

Det är ju absolut inte så att jag tänker ställa till med en scen eller något, bara mest försöka stå på en.


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Du kommer döda staden honey!

2011-09-28 @ 23:15:28
URL: http://rocknronkan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

du kommer göra en sån jäääävla succé!!!!

2011-10-16 @ 13:09:58
URL: http://www.nattstad.se/CLardinger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0