På Arlanda

Klockan är nu exakt 02:23 och vi har redan fördrivit 5 och en halv timme.
Min röv är bortdommnad och ryggen känns ostabil, Vi har inte ens påbörjat första flygsittningen.
Kul det har vi, vi löser korsord och hjärngympar trots att jag känner mig fruktansvärt "hög"
Det här blir spännande, har hört att man börjar hallicunera efter X antal timmar utan sömn.
Ska vi få uppleva detta rus?
Det längsta jag varit vaken är 2 dygn utan sömn, trots det inga hallucinationer. Suck.
Nu kurrar det faktiskt i magen, vi har hittat ett hak här på arlanda som faktiskt alltid har öppet, Yehaa!

Vi skrattar väldigt mycket. Vi ser roliga människor hela tiden, försöker hålla oss för skratt men det är så svårt när man heter johanna och försöka dölja ett hån mot en annan homosapiens.

Mmh där ja, nu stängde det enda matstället mitt framför ögonen på oss, min mage skriker efter mat.
Vad gör vi nu? Vardagssörjan. eller? Påminner mig lite om hungern som uppstår hos nicklas.
Där existerar bara cigg och vatten. precis så måste jag leva nu med. aj, nu värker det i magen.

Nej, nu ska vi på upptäcksfärd på arlanda, kedjeröka lite till, lösa lite fler korsord.

Så skall ni tänka på mig imorgon bitti när ni vaknar, då sitter jag på flyget, när ni går och lägger er, då är jag och Ida i L.A

TAGGA!

God natt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Moa

WAH! tagga! lycka til nu och njut av varje sekund! kommer vara din trognaste läsare! <3

2011-10-24 @ 08:51:35
URL: http://majaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0