Halloweenilicious

Alla som känner mig vet att halloween är min heliga dag, det är bättre än julafton, galnare än nyår.
Det är bättre än midsommar, absint går före snaps.
Man får vara någon man inte är, man får vara hur påklädd samt hur lättklädd man vill.
Trots att många har dålig fantasi och missbrukar halloween med de klassiska men ack så trötta frenchmaid och playbunny costumes.
MEN dock så finns det inga rätt eller fel.

Jag började redan förra året planera vad jag ska bjuda på detta året, och nu kan man inte föras bakom scenljuset, för detta år ska jag ÄNTLIGEN få vandra längst hollywoods nedspökade gator bland alla A och B kändisar (förhoppningsvis)
Så nu gäller det att göra rätt för sig!

Jag börjar redan ana vem jag ska vara detta år och det ska bli så sjukt grymt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

LIKE LIKE LIKE

2011-10-16 @ 13:08:34
URL: http://www.Nattstad.se/CLardinger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0