Min resa

Ni undrar säkert vad jag redan gör hemma.
Tyvärr så blev ett besök på sjukan svaret till varför en från början jorden runt resa kortades ner till en månads resa.
vilket jag behåller för mig själv. Men jag mår bra och har släppt hyrsterin om alla måsten.
Nu till resan.

Det här toppade det mesta.
Jag VET INTE vart jag ska börja.
Med vegas? Ceasars palace? 
Med alla kommentarer? 
Med halloween horror nights?
Eller bilfärden med LAPD?
Beerpong?
Dansa på barerna?

Låt mig bara starta med att säga att vi har blivit behandlade som kungligheter.
Smickrande, galna och tokiga kommentarer från både kvinnor och männ.
Vi har blivit indragna i de hetaste nattklubbarna runt om i Kalifornien.
Dansat på VIPens VIP (visste inte ens att vipen hade en vip) där Jennifer Lopez dagar tidigare härjat.
Jag känner mig så bortskämd.
Jag har unnat mig underkläder på Victorias Secret, köpt smink i massor från Clinique.
Jag har gått sjukt bananas på Forever 21.

Vi har åkt världens snabbaste och mest nedåtlutande bergochdalbana.

Vi har blivit jagade av mördar clowner.

Vi har blivit uppragade av poliserna i Los Angeles, San Francisco och Las Vegas.

Vi har bilat genom öknen och kust.

Vi har sett en sjukt galen, sexig och rolig Burlesque show.

Varit på NHL match


Men för att inte glömma det viktigaste av allt:
Vi har träffat så mycket underbara och inspirerande människor.
Jag känner mig så lyckligt lottad. Jag blir så varm.
Och den här resan kunde inte ha varit bättre om inte världens bästa Ida var med.
Det har varit som en dans på rosor, vi har bara tittat på varandra och vetat vad vi ska göra hela resan.
Tack för återigen en ny resa och ett varmt minne för livet, du är en underbar människa <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0