I Santa Barbara

Folk herjar om updatering. Vet inte ens vart jag ska borja men let's try!
I mondags hyrde vi en bil, en go Dodge fran 2012 och styrde bort till San Francisco, Det var en go befrielse att hit the highway med livet som insats och roliga lastbilar som korde omkring.
Med underhallande musik och radio kanaler och tva overtaggade kvinnor fran sverige kunde inte bilresan blivit bettre.
Vi bodde definitivt pa San Frans besta hostell ever, men go och party sugen personal drack vi gratis ol och tequila varje kvell i en veckas tid. Hjelp!
San francisco var by far mycket bettre en L.A, vi hade en underbar vecka och treffade trevliga typer varlden over, precis sa som det ska vara pa ett hostel
Vi har nu liftat tillbaka till L.A (inte riktigt men Santa Barbara) dar vi nu har fatt sova i ett akta amerikanskt hem.
Prisa couchsurfing.
Amerikanarna ar sa himla trevliga och hjelpsamma.
Det enda minuset pa denna resa har dock varit vadret, tro mig, vi kommer ej vara bruna nar vi far hem.
Men sant gor oss inget, vi trivs enda.
Det enda dilemmat var att jag enbart medtog klenningar och shorts. Hmm.
Har nu lastat upp veskan med ett par jeans och leggings.
Idag stog vi i valet och kvalet igen vart vi skulle ta vagen, sa vi horde av oss till Jeff som sa statligt bor i O.C.
Sa imorgon kliver vi upp tidigt och far till Orange County.
Vilket kenns veldigt spennande!
Der ska det vara lite goare sol och varme samt bli nagra lugnare dagar som senare ska komma att varvas upp med en galen tripp till vegas och sedan Six Flags
Sen gor vi ett gott avslut i West Hollywood och Santa Monica innan Ida far hem.
Sen far vi se vart fasiken jag ska ta vagen.
Tyverr lutar det at att jag ocksa kommer hem ganska snart, men blir kvar lite lengre far vi hoppas.
Allt handlar om pengar, viljan finns men inte ekonomin, sa kanner ni for att skenka en lon eller tva, varsogoda mina vanner, jag kan erbjuda roliga bilder och historier som tack nar jag kommer hem!
Efter nastan ett och ett halvt ar utan sno sa ar jag faktiskt taggad for en mysig jul med min familj och fyrverkerier ala svensk mark.
Inser att det finns mycket roliga stellen i sverige med, och mina vanner och min familj gor min vardag sa vard att stanna i Sverige en liten stund till utan stress.
Hall tummarna for att Goteborg blir mitt 2012!
Nej, nu ska jag och Ida skeda en natt till och fara till ett annat nytt och intressant stelle.
Har MANGA I Repeat MANGA roliga historier att dra nar jag kommer hem!
Ma best mina kycklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0