Ta mig tillbaka!




Det känns som att det var igår vi satt ned och sa "tänk, bara ett halvår kvar, sen drar vi"
Jag är nu tillbaka på plats, tänker på mitt livs resa, det känns som en dröm, något overkligt som aldrig hände.
Men det hände mig, och det känns som att det bara varade 1 månad.

Nu sitter jag ute på trappen och röker och tänker på det som jag saknar.
Och det är väldigt mycket.
Att kunna leva för dagen, vara lycklig och bekymmerslös, Möta underbara och intressanta människor.
Jag ger mig iväg snart igen, det är bara en tids fråga.
Först Los Angeles, sen får vi se om jag tar ett flyg till australien för Work In Holiday!

Livet är väldigt intressant, men dock inte här. i Kumla.
Jag är inte negativ på något sett, jag ser mig mer som positiv som känner att jag vill fortsätta med livet!
Det finns ju inget för mig att hämta hem här.
Den här staden ger mig bara en sak och det är kicken och beslutet att dra igen.

Sen har jag kommit på en as cool ide idag som jag tänker förverkliga jävligt snart!
Lite förberedelser så där inför L.A ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0