I follow rivers

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.
Helt ärligt förstår jag inte varför, För den här gången har det gått riktigt bra utan dig.
Jag tror inte att jag saknar dig, men jag förstår inte varför du endå dyker upp i mitt huvud.
Är det någon form av ångest jag fortfarande bär på?
Vi hade kul ihop, roligare än många andra någonsin kan ha med varandra.
För vi var samma på insidan, nästan tvillingsjälar.
Men vi gick vidare. båda två. det var en dead end efter något väldigt, väldigt djupt och komplicerat.

Det tar emot att vi inte funkade som vänner.
Men jag antar att det är priset man får betala efter ett bergochdalbans förhållande.
Vi är faktiskt sånna som i slutet inte får varann.

och det är bra för sånna som oss.

Jag vill för mycket. Jag kommer aldrig vara klar med någonting.

Jag har alltid stängt ute mina kärlekar, Talat om för dom att "jag blir då inte kvar här allt för länge, någon morgon vaknar du och då är jag långt, långt borta"
Man har licksom bara dragit ut på det, har det varit onödigt? Många gånger ja, så känner jag.
Men.
Jag lärde mig något efter varje förhållande.

Nu bär vingarna av mot nya drömmar, mål och destinationer.
Jag njuter. Jag börjar sakta men säkert känna mig lycklig igen, Ensam och lycklig.

Aldrig har jag varit så stark. Jag tror att jag alltid kommer att vara den som vandrar själv.
Trots mina väldigt många vänner och familj, så är jag en hemlös själ som letar sig ständigt efter ett nytt hem, ett nytt liv och en ny dröm att fånga.

Jag tycker själv att jag är ganska cool och unik på så sätt.
Jag jagar mina drömmar och släpper dom inte för något eller någon.

Life's to short.

Livet är en gåva, det finns inget roligare än att leva.
Det är sjukt coolt att jag kan göra allt jag vill om jag bara vill det!
Ta vara på det alla som kan.

Glöm inte, Där ute finns ett liv att leva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0