Love you looong tiiiimeee

Nattbussen ar bokad, passet ar i handen, stampeln klar. Mot thailand for andra gangen!
Wow vilken manad jag har att se fram emot.
Phi Phi, Krabi, MIN FAMILJ, Brudtarna pa brollop. Ja en hel javla del.
Min alskade nathalie ar sjuk. Men hon ar taggad som jag, hon ler enda, hon skrattar enda, Hon sager "hellre sjuk i kambodja an i Kumla" hon har en bra installning.

Vi kramar om varandra nar livet gar emot. Vi ler hela tiden. vi ar lyckligare an vad vi nagonsin varit.

Vi kommer hem snart ocksa, vi kommer hem bruna och snygga, smalare och fittare an nagonsin MEN med skrumplever, vad ska man gora? Man kan inte fa allt har i livet.

Vi gjorde nagot mot alla odds. Det trodde ni inte om oss for fem ar sedan?
Nathalie och johanna, vad fan hande? Vi har varit varandras raddningar.
Vi har inte flytt fran nagot, vi har bara gjort nagot som gjort oss starka, sjalvstandiga.
Vi kan gora allt nu. Vi har inget facit pa nagot, vi vet inget, men vi lar oss.
Vi gor misstag efter misstag och vi lar oss.

Ni skulle se oss nu.

"man måste genom skam
man måste genom drömmar"

By the way, blanageln fran trekkingen gor sig pamind nu, MIN TA NAGEL haller pa att LOSSNA!
Jag spyr, Lim nagon?

Jag ar rastlos, orkar inte muggla pa rummet. Jag sitter vid datan. Harjar med mammi och pappi och bror.
Maste forbereda mig mentalt infor en forst 15 h bussresa till bangkok och sedan 12 h nattbuss till Phi Phi + Batresa, GODNATT!
Kommer man va flottig i haret eller vad i slutenden?
Me likie, me likie a LOT!

Igar hittade vi en groda utanfor rummet, nar vi petade pa den stonade den och blaste upp sig, den borjade BRESA!
Jag har det pa film.
Kul tids fordriv det dar med grodor alltsa!

aja, nu ska jag kolla flyg hem igen!

Take care now, Bye bye then!



Jag och bror pa Nyar i Saigon


Natte och jag nyar


Svennar i kambodja, Hjalp


Jag klipper Andens har


Dansar for livet i Bungalon


Jag bryter ihop av jeppes robot dans



Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan va lovely ni har det!! hör av dig när ni har bokat biljett igen!! wohoo och se till att njuta järnet nu :) big kiss smaaaaaack!!!

2011-02-02 @ 11:23:04
URL: http://clardinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0