Kambodja baby

Jaha, da var man i kambodja da.
Trivs faktiskt riktigt bra har.
Kan ju ha med och gora att vi har hookat upp oss med ett gang svenska killar fran Lund.
Vilka rara darlings dom ar!

Nu far vi antligen varan efterlangtade sol och vackra hav.
Ni kan inte forsta hur fint kambodja ar alltsa! Det ar en valdig missar dock. Man gor sig paminnd om en forort i afrika.
Verkligen sant dar man bara ser pa tv, familjer sover i skjul och grejer. Ush.
Jag skanker pengar i prinip varje dag. det ar ju sa fruktansvart, manniskor utan armar och ben, 2 aringar som plockar burkar!
Fy.
Iallafall, jag blev jagad av en hora har om dagen, hon tyckte att jag dansade for bra och att jag tog alla ackliga gubbar ifran henne vi insag snabbt att vi var pa hormekkat i sihanoukville, hon pekade finger och jag gav henne tillbaka fingret och repliken "just beacuse you ain't got no ass baby" da tog hon av sig skon och jagade runt efter mig HAHA.
VI var dar max 5 min.

Igar var vi pa en booz cruise, fruktansvart kul, en party bat med massa harliga manniskor, traffade 3 svenska tjejer och utover varat killgang sa var det ytterligare ett kill gang pa 5 killar.
En forsvenskad bat.
Vi dansade pa stranden, spelade volleyboll, ja det var galet!

Sen var det bara hem ata och pa't igen.
UNDERBART kul hade jag igar, bortsett fran en skum tjej som raggade pa mig.
Haha fyfan vad absurt det var alltsa. HJALP

Ikvall ska vi ha en myskvall med alla dessa javla svenskar, vi ar typ 15 svennar som ska kolla pa Stockholm Boogie haha, hur ska det ga?
Vi har forsokt fa dom att visa solsidan, men det skulle ta over en hel dag att titta pa. SUCK

jaja, livet ar underbart, min nacke gor fruktansvart ont och jag vagar inte gissa pa vad som hant.
jag bara hoppas att jag kan fa vakna nagon morgon och smartan ar borta.
Kan knappt vrida huvudet.
Kan se en massage pa andra sidan gatan, kanske kan det hjalpa?

Just ja, jetski har vi akt ocksa, fifan vad kul, jag skrattade sa jag dog!

Nej nu orkar jag fan inte mer, ska vacka nathalie nu.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jagad av en Hora? WHAT! haha, det händer

bara dig. hahaha jag kan se det framför mig, hon springer och hytter med skon. Åh JOHANNA JAG SAKNAR DIG! <3

2011-01-09 @ 11:54:15
Postat av: FjortizPolisen

Ah mEEeeN GuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuD wa c00000Lt!!!!! 0oOh, DuUU ROCkARRrrrr!! FiFAN WA kewl, jaG zKRATTAdE sÅ jaG Dog när jaG LäzTe om HORAN hihiHi! PuzzZelli PuZZ Johanna!! Cha-cha! (är sÅÅÅÅ avundsjuuuk! viLL 0XÅ ÅKA jetsKi!!) PuzzZz! :D :) :):D D:D:D:D x)xD :) :P :):)P:PxP:D tihihi :) :D hihi.. :):P:Px):D

2011-01-11 @ 16:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0