Håkan Hellström

Jag har fatt ett Håkan Hellström slepp, lyssnar konstant varje chans jag far nar jag sitter vid datan.
Jag relaterar ju sa mycket till alla hans latar, jag blir alldeles lycklig.
"Nagon dag ar jag din jakttrofe som du overgav, nagon dag kanske jag kor over dig har utanfor"

Jag bryter ihop totalt, jag och nathalie har lite rehabilitering har nu och det enda vi kan gora ar att kolla pa tv typ, och varje film vi ser "Han kan jag tanka mig, han ar snygg, han ar ful, men han var snygg da, men hans nasa ar ju ganska ful, haha kolla farfars ogonen osv" det har gar inte.
Nathalie berattar att hon blev kar i antony hopkins i hannibal, FYFAN jag avlider! HAHA

Okej jag ar kar i Harrison Ford men det ar fan OK.

Aja ikvall ar det mitt och nathalies favorit program pa animal planet, vi maste stressa hem nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0