Trummvirvlar samt Inläggsorgasm!

Tammejävlar vad det har kliat i bloggfingrarna mina vänner!
Det ni så länge har väntat på, is finally back!

Jag är här för att stanna, för er underhållnings skull och för min stora tillfredsställelse.

Den här bloggen kan bli skitig, den kan bli skammen själv! Meningen är att det ska vara all in denna gång,
Tänk er mig, mina tankar, helt ocensurerat!
Det kan bli bra. det kan bli fult.
Och det kan defenitivt klämmas in ett och ett annat djupt inlägg också.

Meningen med bloggen.. Vet jag inte riktigt, tanken är väll att fly ifrån ansiktsboken och att för er egen skull att ni lätt ska kunna följa med på mina äventyr.
Det ska vara som om ni vore med.
Ta mig så tar jag dig. TA DEN!

Nog nu.

Är ni redo? För jag har då aldrig varit mer redo än så här!

Vad gör vi? Nu kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0