Oil in the water - How come you can't be with me

And it burns, and it burns, and it burns.

Visst är livet bra invecklat, att ena stunden ska allt vara himla underbart, och sen den andra ska allt vara skit,
Sen mår man bra en stund och sen är man en påse skit igen.
Jag försöker vara positiv. jag försöker verkligen fokusera på mig och det mest givande.
Men varför känns vissa saker så orättvisa?
Hur ska man vara egentligen?

Och varför traskar vissa människor runt i mitt huvud som borde raderats för länge sen.
Jag gör allt jag kan för att slå bort detta.

Orättvisa. Känslor. Hat. Kärlek. Ångest.

Men tacka för världens bästa vänner. helt sjukt. Jag är så lyckligt lottad på det hållet.
Och min familj har en wow faktor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0