De Omutbara

Här har vi allt, Männ i trikåer, vad får vi? Parentespungar, tänder och sprayflaskor. 

Jag kan även inte låta bli att bli lite fnissig av mig när jag hör den vassa texten "stayin alive" och sammtidigt ser videon: tre bröder, alla på led, gärna att jackan hänger lite på sned för att förmedla en tuff image, Sen är det bara all in Ett hus, En centrerad lång man som ylar med sitt clatchiga colgate leende. Jag känner mig förvirrad.

Jag kan inte ta mig förbi frågan och känner att jag fan måste få veta "var detta en gång attraktivt?" Ville kvinnor ligga med parentenspungar? "Kicklade det i kistan" när man sprejade håret tillsammans med parentespungen?
Antagligen ja.
Svaret idag: Förnekelse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0