Tiden pa Khao San Road

wow er allt jag ahr att komma med.
Aldrig har jag haft sa kul eller matt sa bra i hela mitt liv.

Vi har treffat engelsmenn, Australienare, Italienare, Fransmenn och sist men inte minst, det besta av allt amerikanare fron L.A

Och oh boy er allt jag kan sega.

Ni anar inte sa mycket skoj och vilka sjuka minnen vi skapat pa bara 5 dagar!

Och resan har bara borjat, Vi har hitills varit pa det storsta kopcentrumet i bangkok, vi har besokt ett av verldens hogsta byggnader och tagit en drink 300 m upp i skybar,

Vi har haft fiskar som etit av vara fotter, vi har unnat oss helkropps olje massage for att bota bakfyllan.

Vi har fatt drinkar, druckit Beertowers och sist men inte minst, BUCKETS!

Nae ush, jag har sa mycket att beretta, men gud sa segt internet, mycket info maste jag dock utesluta som ni kanske forstar!

Jag seger bara en sak.

LIVET vart har du varit hela livet?

jag er sa lycklig.

Jag och natta ahr lagt om varan reseplan, sa vi aker till australien i februari har vi tenkt, MOA here we come!

Komentera mycket nu mina venner!Elskar er!

KYSS

Kommentarer
Postat av: Louise

Det låter awesome! Drinken, var det på Baiyoke sky hotel? Läste om er tripp till norra thai och vad som väntar det, ha så himla roligt :D kram!

2010-11-08 @ 07:43:22
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Sarah Augustsson

Å vad jag saknar er gummor. NJUT för bästa tiden i era liv håller på just nu. Önskar jag kunde vara med och uppleva allt med er. Skriv oftare, vill veta allt! // Sarah Augustsson

2010-11-08 @ 20:48:30
Postat av: Jennie

asså är så lycklig för eran skull jag ryser när jag fröreställer mig deeeeeeetttaa!! bra val me aussie går inte å missa..!!! är excited för å höra mer..snälla berätta!

2010-11-08 @ 21:45:09
Postat av: Anonym

Låter underbart

2010-11-09 @ 07:05:57
Postat av: Moa

JAAAA :D!

2010-11-09 @ 15:32:58
URL: http://majaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0