Tammejevlar!

Nu er vi entligen, entligen, ENTLIGEN framme i Koh Phangang, 12 timmars natt buss, sen moggla i en lobby i 13 timmar och sedan en till nattbuss pa 12 timmar, venta 2 timmar och sen bat i 2 timmar.
MEN NU ER VI FRAMME I PARADISET!

Hav, strender, Menniskor, Shopping, Mat, BUCKETS, allt!

Imorgon borjar de galna pooldagarna, men vi smygstartar redan ikvell, gosh, jag kommer att decka!

Vi har nu lert engelsmennen, som sjelva ville lera sig denna meningen

"Gammal Och Skrynklig Och Harig Fitta" ni ska hora deras accent, HAHA, Jag har det pa film.

Jag lovar, imorgon legger jag upp bilder..

Kan dessutom beretta att jag fick sova pa golvet i bussen pa vagen till Kog Pangang, Fyfan, 10 h pa ett golv, DE NI!
ush, ge mig en vanlig seng.
Nu har vi bosatt oss i en bungalow, som er veldigt B, men men, det ska nog ga!

Nu, Mot olen och spriten!

Glomm inte att kommentera for fan!

Kommentarer
Postat av: Sarah Augustsson

Å flickor!!! Njut nu av poldagarna för dom är fasen bättre än full moon:) bada i Polen med kläderna på och decka på stranden och njut för fan!! Och bäst för er att det kommer upp bilder för vi väntar och väntar :) saknar er jätte mycket! Sup den!!!!!!!!!!! Wohooo haha

2010-11-18 @ 00:33:49
Postat av: anna

Åh vad härligt! jag vill vara där med dig! ha så himla kul nu och njuut! och så hoppas jag att vi kan prata ihelgen, kan inte vänta tills jag får höra din röst!! <3

2010-11-18 @ 10:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0