Sol, alkohol och svenskt

Underbart, underbart, underbart er allt jag kan sega!

Vi har efter nagra regniga dagar entligen haft stralande sol och bla himmel i 3 dagar, Vardagsfylla i solskenet, bada konstant, eta herligt god mat, treffa underbara menniskor, green mango, mina nyfunna svenska venner!

Wow wow wow

Jag skriver helt osammanhengande jag vet haha!

Men life is so good och jag kenner mig lite sma bitter over att behova aka ifran mina nya venner charlotte och silla.
Jevlar vad de har gett mig en energi kick, totalt super skona tjejer! Fucking love it!

Vi har dansat pa barstolar och scener, vi har sjungit, vi har skrattat, vi har gjort allt det der roliga medans ni antagligen jobbat!

Visst er det underbart att kunna kneppa en ol mitt pa dagen i solen och bara veta att det svenska folket precis vaknat for att ga till jobbet, MOHAHA!

Nejda, jag kenner for er, jag lovar!

Jag har ocksa haft flyt nu och treffat en australienare som ager 3 nattklubbar i london, ibiza och MELBOURNE der er jag velkommen att jobba!

Helt fucking crazy! Sa det blir sekert australien enda!

Moa her kommer jag!

Nu kommer dock nackdelen att vara her, heter man johanna pettersson sa er man veldigt attraktiv ner det kommer till mygg, mina ben er sonderkottade, jag blir eaten alive!
sakta men sekert tynar jag bort..

MEAT!

Det roligaste med Ko samui er nog ladyboysen, alltsa jevlar vad de gillar att dansa!
Skit herliga er dom!

Jag har ocksa, applader till mig, supit bort varan rumsnyckel! CHEERS!

Sen ocksa, det versta som kan henda mig, det versta , versta, versta, VERSTA!
Min ipod har fuckat sig. Jag kommer att borja grata om jag inte far igang den, ROBERT vart er du? haha!

Nej, nu orkar jag inte mer.
Varan sista kvell pa ko samui, det blir dragqueen show.
Vi ska upp 08.00 imorgon, jag borde ta en lugn kvell.. Men alltsa, en sista kvell med mina svenska tjejer? det er fan vert att bita ihop pa! Jag tror att jag kanske sviker nathalie som ville ta det lugnt och lesa bok haha!

Men vad fan! jag kan sova pa bussen?

Vad gor vi, nu kor vi.. IGEN!


POSS POSS!

Kommentarer
Postat av: Sarah Augustsson

Å Johanna!!:) Gud vad härligt ni verkar ha det, vill vara med och uppleva allt med er. Och tveka för fan inte att åka till Australien!!! Klart du ska dit mupp:)!!!! Ni är saknade ska ni veta<3 pusssssssssss

2010-11-27 @ 17:40:59
Postat av: Cilla

Ah hoppas ni har det grymt! jag och charlotte saknar er massor har pa koh samui! massa karlek!!

2010-11-29 @ 14:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0