Mot Koh Phangan

Nu har jag och nathalie precis vaknat efter att ha vilat lite i lobbyn, kenner mig ganska trott om dagarna!
Vi har ocksa tagit farvel av min bror och robert som drar vidare mot Laos, medans vi bestemt oss for att stanna kvar i Thailand ett tag till.

Men den 13 dec aker vi nog mot vietnamn och der moter vi upp grabbarna igen till jul och nyar!
Sen far vi se vad som hender.
Jag och natta er glada att vi skippade laos for stunden, det hade inte varit vert 3 dagar i en buss bara for att ligga och supa i en flod.
Eftersom vi redan har gjort en jungle flight sa behover vi inte gora en till i Laos, Och vi fick nu veta att den i Laos ocksa innebar trekking, vandring igen genom skog och berg, EH NEJ TACK!

Igar avnjot vi alla 4 ett meal pa mc donalds, haha mycket gott, sen avslutade vi kvellen med marknaden och en full body oil massage, jag och nathalie kunde inte fa nog sa vi tog en fotmassage direkt efter det.

Vi har haft sa himla ont i kroppen efter trekkingen sa ni anar inte, och jag har inte fatt sova ordentligt sen vi kom till Thai.

Nu forbereder vi oss mentalt med vara nyfunna venner fran england for att gora oss redo for en piss jobbig nattbuss tillbaka till bangkok, och efter den blir det att hoppa pa en till buss pa nagra timmar for att ta oss till Koh Phangan!

Det blir pool dagarna och full moon party! Haha fyfan vad roj!

Hur ska det ga? Nu er jag och nathalie sjelva i verlden, men som vi brukar sega, Kan moa och Sarah gora det sjelva, ja da kan vi ocksa det! Haha no offense!

Nej, nu blir det lunch! Ta hand om er alla sa hors vi snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0