Ko Samui

Nu er vi framme pa en ny liten ö som heter Ko Samui, vi tog sellskap med 2 andra helsköna svenska tjejer,
Charlotte och Silla, Shoppingen her var helt amazing, jag har tappat hakan tio ggr om, har hittat mitt livs klenning, haha!
MEN man maste tenka pa ekonomin. Jag har faktiskt varit duktig med shoppandet, ni som kenner mig vet hur jag kan bli i nerheten av 1000 tals vackra klenningar!
Good work johannie!

Sen fick jag idag en veldigt glansig och vacker lonespecifikation! YEA, I think I'm gonna make it!

Jag och tjejerna har bestammt oss for en liten rehab halv vecka, da ingen alkohol inkluderas! forens pa onsdag..
Haha da gor vi Ko Samui osakert!

Nu strosar vi bara, solar och badar och sa klart kanske shoppar lite mellan varven!

Jag trivs nagat fruktansvert, men, sjelvklart kenner man av lite hemlengtan mellan varven, men da har jag och nathalie varandra, vi kramar och haller om varandra da!

Nej, nu blir det massage tror jag nog!

Ta hand om er mina snassar!

Kommentarer
Postat av: My Karlsson

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se en del schyssta grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0