Jungle Flight

Idag mina elskade fina venner sa har jag och nathalie hanterat djungeln IGEN..
Men denna gang har vi svevat over den, inte gatt i den!
Vi har gjort en jungle flight, man aker mellan linbanor och svevar 300 meter over marken, mellan treden!
Vi fick se gibbon apor, fick vara de andra att aka pa verldens lengsta linbana pa 800 meter.
Det var magiskt!

Vara reseledare elskade mig och nathalie, de lerde sig vara namn direkt och var jette mysiga!
Nathalie kommer att ladda upp bilder pa detta snart hoppas jag!

Iallfall, nu lemnar vi ENTLIGEN Chiang Mai, det er sa trakigt her! MEN
Igar gick jag, jocke, robert, en amerikanare och en tysk ut pa en rip off av Hard Rock Cafe, med bara thailendare, jag var den enda blonda pa hela klubben, det var rocktema sa klart, live band med herlig hardrock, de thailendska killarna verkade tycka om mig, da alla tog min hand, ville dansa och pratade med mig!
De er faktiskt riktiga gentlemenn, sa trevliga, tar fram stolen ner man ska sitta och ja ni vet!

Imorgon drar vi tillbaka till Bangkok och vi drar med vara nyfunna engelsmenn som far vagleda oss fram till Koh Tao oarna haha!

Tillbaka till livet, festerna och de galna kvellerna.

Nu hors vi inte pa nagra dagar!

Ta hand om er der hemma i sno slasket nu!

POSS POSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0