Hjelp!

nu var det ett tag sen mina venner, kan bara uttrycka mig snabbt och enkelt att det har varit for mycket av det goda de har dagarna pa Koh Pangang.

Flickan er trasig!

Pool dagarna kan ha varit det sjukaste och galnaste i mitt liv!
haha mer seger jag inte.

Moa och sara hade iallafall rett, vi var pa fullmoon party igar, vi var veldig snygga!
Jag hade malat blommor och texter fran mitt ordforrod, som tex I make a dead man cum, som det stod pa min studentmossa!
Manga fick sig ett gott skratt och ville ta bilder, det bjuder vell jag pa!
Men som sagt, min mage var helt forstord efter flera netter utan somn och mangder utav alkohol, sa jag och nathalie kunde inte palla trycket.

Jag madde sa daligt, sa vi var vell der en timme, eller tva, men sen var det dags att ga hem tyverr!

Det gor mig inget, for fullmoon var precis som vilken dag pa stranden som helst, bara att det var mer folk!

Och gosh sa omtyckt man er som svensk, folk springer fram och vill ta sa manga bilder, det er galet!

Vi har som sagt snappat upp tva jette herliga svenska tjejer som vi drar vidare med imorgon till nesta O, Koh Samui eller hur det stavas haha!

Har idag en fruktansverd hemlengtan kan jag bara sega.
Jag vill bara ha min familj och mina venner her!

Idag tror jag att jag kan behova lite tid for mig sjelv, sa jag tenkte att om jag inte er for trott, ska jag ta en promenad med ipoden!

Man maste fa lite tid for sig sjelv ibland!


Kommentarer
Postat av: mathilda

älskade älskling, vad roligt du har det! Önskar jag vore där med dig för alla upplevelser! Sparar allt jag kan för att kanske kunna komma ner och hälsa på :) Ta en promenad och tänk på vart du är, andra sidan jorden med hela ditt liv framför dig. Alla häftiga upplevelser och saker du är med om och att allt här hemma är som vanligt. Vi stannar kvar här i vinterkylan. Saknar dig vännen, men snart ses vi igen! <3<3 Älskar dig!

2010-11-22 @ 13:00:05
URL: http://malanko.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vad fantastiskt ni verkar ha det :) mycket supa :P haha. lev livet! vill vara hos dig älskade. saknar dig, och tänker på dig varje dag! hör av dig när du tänkt sitta vid skype! vi ses snart, älskar diiiiig!

2010-11-22 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0