Chiang Mais forort

OMG nu er vi entligen tillbaka till civilisationen igen, efter att ha klattrat och vandrat genom en riktigt djungel, upp for ett berg, varan reseledare kan ha varit den besta ever!

Det forsta han fragade var "Nagon som har en tom vattenflaska?" sen gjorde han en hemmagjord Bonge
Sen var det all in, vi vandrade, och min smerta, min kondition, assa jag dog! MEN JAG KLARADE DET!

Ner vi kommit upp till infodingarnas by, da er vi alltsa uppe, hogst upp pa toppen av ett berg i en by i DJUNGELN i ingenstans. En forort till en forort kan man sega.

Vi fick se varan hydda som vi skulle sova i, angesten kom direkt men tack vare en veldigt skon och stenad turistledare sa vart allt genast helt okej.

Har en veldigt vacker video ner han roker maja och sjunger till "Beacuse I got High"

JAG SKULLE LEGGA UPP BILDER IDAG!
MEN..

DET GICK JU INTE?

Paniken som uppstar. Min bror ska hjelpa mig imorgon.

Som sagt, jag kan inte forsta vad jag just upplevt, i tre dagar har vi vandrat genom djungel och berg, 2 natter i byar utan el och toaletter.

Att fa komma tillbaka for en lang och intensiv dusch sa kenner jag mig som en ny menniska!

Jag har fortfarande inte forstatt..

Imorgon ska vi upp i treden for att gora en djungle flight, vilket innebar att aka linbana genom djungeln uppe i traden!

Vi har ocksa ikvall bestammt oss for att kora pa thailand nu, inget laos just nu.

en eller tva manader i thai, sen vietnamn, sen laos, sen bali och sen AUSTRALIEN for att jobba sa klart.

Treffa fina moa!

Lengtar redan!

Nej, nu ska jag dra. hor av er om ni vill horas av pa skype!

Har verkligen hemlengtan idag, sa ska supa mig riktigt full ikvell!

Saknar er till tusen..

ELSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: anna

JAG SAKNAR DIG! OTROLIGT MYCKET! men snart får vi höras och prata på skype :) <3

2010-11-13 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0