Bangkok!

nu er vi entligen framme i bangkok, 10 timmars flyget gick jette bra, lite jobbigt men vi skrattade oss fram.
fan vet ni ner jag kom pa att jag glomde ladda ner johnossi och familjen, avlida!
nej men helt seriost.

Jag kunde inte varit lyckligare, ni fattar inte, all angest och sorg ar som bortblast, har aldrig varit sa lycklig pa ja, jag vet inte vad!

Vi ahr bestammt oss for australien nu, fortsetta pa livets aventyr!
Nu ahr vi druckit massa goda drinkar och levt livet,

nu far vi se vart kvellen tar oss haha!

Elskar er!

KYSS

Kommentarer
Postat av: Moa

Ska ni till australien? Jag har precis fått en lägenhet i Sydney fram till 16 februari :D wihooo! PUSS ha det undeeebart! skriv oftare!

2010-11-07 @ 17:10:52
URL: http://majaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0