The best thing just happend to me..

Ni kan inte ana, efter all otur i varlden, kanns det som.
Sa traffar jag pa bussen till nasta anhalt i vietnam en Amerikanare, Medelalders som kommer ifran flera ars arbete i LAS VEGAS, han jobbade dar som poker dealer men har nu tagit sig till asien dar han jobbar som musiker och pianist.

Mycket god information gav han mig om lilla landet USA...
Jag har fatt visitkort, och ja, nu tanker ni, vad ar du for dumhuve som koper detta.

MEN. Det ar inte sa..

Han gav mig massa insider information om hur det gar till i amerika, vart jag ska vanda mig och vilka forutsattningar jag har i just det landet.

Han hade kontakter kan jag bara saga.

Alltsa det har gjorde hela min dag..

Jag SKAKAR!

Hans dotter var 19 ar och jobbade i las vegas, Jag skulle mejla for mer information

Fuck asien, fuck australien, fuck SVERIGE, eruope, FUCK VARLDEN, HELLO USA!

Jag ska ta mig dit..

Det ar sa otippat vad varlden ar liten, vilka manniskor man kan mota pa vagen, vilka kontakter man kan bygga upp.


A just det, by the way

Vi bor nu i en vacker liten lya, med fem meter till stranden och havet.

Har kan jag komma att trivas.

Vi ar just nu i den vackraste delen av hela vietnamn enligt boken Lonely Planet, har finns vita, roda, orangea sanddynor!

detta ska utforskas imorgon!

Nu orkar jag inte skriva mer!

Puss och bajs!


Kommentarer
Postat av: anna

Fan vad fränt! :) det här måste du berätta mer om när vi hörs gumman och det är SNART!

2010-12-06 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0