Nagonstans i Bangkok

For tredje gangen pa en manad ar vi nu tillbaka till varat numera sa kallade andra hem Bangkok

Just nu vet vi ej vart vi befinner oss, och da er jag hundra procent serios. Vi tog en taxi och hoppade av langst vagen.
Och tro mig, vad vi har blivit mobbade over vara vaskor, Hur fan ska det ga? Hur mycket vager dom?
HAHA!
Alla bara skrattar, men de elskar oss enda!

Jag kommer bli tvungen att sutta min backpacker veska mamma, jag koper en ny!
Den er for liten och tar upp onodig plats och er lite trasig..

Nu mina damer och herrar har vi fixat visum, som ska vara klart ca klockan 15.30 och vi maste direkt stressa till flygplatsen, och har kommer mer harligheter, Vart fan ligger flyplatsen? Hur langt tar det att ta sig dit?
Jag vill ha kaffe..

Vi akte i allafall i en lyx buss inatt, det var skont. men jag kunde som vanligt inte sova, och handikappad som jag er utan min ipod. fuck vad jag lider.
Snella hjelp!

Jag undrar ocksa, vart er min bror? Vart er robert?
Jag vill prata med dom.

Gud vad detta er spennande.
Kommer veskorna vaga for mycket? Missar vi flyget? Idag gar varat visum ut!

HAHA stressmessfesspess.

Den har veckan har vi varit med nathalies familj, det har varit LUGNT och mysigt bortsett fran en kvall da vi akte in till pathong

Jag och nathalie satt med 2 varsina australienare, mina 2 australienare var jette roliga, dom elskade mig, sa att jag var den roligaste menniskan de nagansin treffat
Jag seger da det, snart maste jag skaffa mig en egen facebook fan club sida tror jag.

Nejda, ni vet att jag jevlas!

Men det er alltid kul att fa folk och le!

Just ja, i Pathong, sa letade vi efter nagat roligt stelle att forfesta pa, HAHA och jag blir sa glad ner jag ser "Playboy club" tvingar nathalie att folja med in.
Sa vi tog en veldigt snabb ol inne pa en mini stripp klubb, vi var dom ENDA der. Haha
Dom fick 20 bath var, sen fick vi hoppa upp pa scen och dansa med dom, vi fick oron ocksa!
Pappa jag vet att du skiter pa dig ner du laser detta, men det er verkligen inget farligt.
KLADERNA VAR PA!

Jaja!

Jag bara valler ur mig saker, nu ska vi grab a cab, sen ska jag i veckan ha typ en miljon skype dejter igen, det er behovligt!
Jag lengtar efter att fa prata med alla!

Sa var redo alla venner pa lordag och sondag, da ringer jag er och hem!

Saknar er alla sa det gor ont ibland.

Men, jag kenner mig veldigt lycklig.

Ni anar inte!


LOVE!

Kommentarer
Postat av: Moa

köp en ny ipod i bankok! jättebilligt i det där stora varuhuset! köpte in kamera där! fast ni kanske inte hinner det. haha.

ha det fint :D

2010-12-03 @ 08:03:30
URL: http://majaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0