Mui Ne

Mui ne, Mui ne, Inget jag nagonsin hort talats om tidigare, kanske for att jag inte ar sa palast om denna strand stad.
Fruktansvart vackert ar det iallafall, Vagorna ar ENORMA, jag holl pa att drunkna forut haha, tappade hela min bikini, fy vad hemskt, men jag overlevde, lite havsaromer har man ju klarat av tidigare!

Underbar sand, underbart hav, surfare overallt. Och inte vilken surfing som helst, Kitesurfing!
Jag har tvingat nathalie att vi ska gora detta, och vi har pratat med en av de hundratals fransmannen (kanns det som) Och han ska lara oss detta imorgon.

Han sa "Don't blame me after you have done this, beacuse you are gonna get addicted" man surfar pa vagorna pa nagot som liknar en snowboard, sen haller man i nagot som liknar en flygande drake, och med den sa flyger du over vagorna!

Har finns aven vindsurfare, vilket paminnde mig om nar jag var liten och pappa tog oss ut pa sjon for att vindsurfa haha!

Vagorna har ar gigantiska!

Och solen lyser. Aven fast detta ar en ganska dod stad sa trivs jag!

Har ska jag klippa haret, halla budget, surfa, sola, dyka runt bland de gigantiska vagorna!

Mui Ne har vietnams vackraste strander!
Sa pa onsdag ska vi aka med en Jeep upp pa bergen till det sa kallade "Lilla Sahara Oknen" och dar ska vi aka pulka ner for sanddynorna! Haha!

Denna staden ar ocksa kand for sin fisk!

Sa ikvall ska jag och nathalie ta in ett plockbord med olika sorters fisk, blackfisk och allt vad de nu har!

En rolig grej bara, jag och nathalie at igar En biffstek, med pommes och rodvinsas och sallad + en cola, vet ni vad det kostade? 25 kr.

Helt sjukt, eller hur?

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: mathilda

hej hjärtat!



Gud va roligt det låter! Hoppas surfingen gick as bra!! Finns det bilder?! Vill se er kämpa haha :D



Saknar dig älskling, PUSSS <3<3<3<3<3

2010-12-08 @ 23:17:16
URL: http://malanko.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hello där bruden!

Kul att träffa er i Kamala.Låter som ni har det helt fantastiskt. Jag vill ocksåååååå kite surfa - men jag är ju inte 2o längre :-) får göra det när jag blir panshis HA HA. Vi längtar redan tillbaka till Thailand - Vill ha sol värme och sand!!! Här är det minus 4 och massa snö, ljusslingor på alla hus och adventsstjärnor i fönstren. Har ingen längtan till julhetsen what sooooo ever! Men bara vi får upp stakarna i fönstren sååååå... kanske julstämningen infinner sig.

Hälsa världens bästa Natte.

Ta hand om er!

Kram från Rönneskogarna

2010-12-09 @ 07:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0