Mot Nha trang!

Haha det gar inte sa jatte bra for min resedagbok kan jag ju saga, sa hall er till bloggen istallet!

Jaha, nu har en vecka spenderats pa detta underbara stalle Mui Ne i Vietnam.
Vi har lyckats fa till trakiga vardagskvallar till att bli fruktansvart intressanta.
Har nere har vi traffat en dros av Ryssar (dom finns overallt, Hjalp) fransmenn, Kenyabor, engelsmenn och allt mojligt kul!
Det klockrenaste var nar jag fick en osterrikare (valdigt full, rodharig, krulligt har och glasogon) att gora Jurassic Park scenen, och han korde pa "My glasses, wheres my glasses, I cant see without my glasses"
Haha jag orkar inte.

Well, well. Jag har funnit karlek till Icecoffe som dom har i vietnam och nathalie borjar lara sig sakta men sakert att gilla kaffe, Vuxenpoang till henne!

Vi har iallafall njutit till fullo av att bara vara har, sovmorgon till klockan ett varje dag, njuta pa olika cafeer och restauranger, bara vara licksom!

Men nu ar jag riktigt sugen pa att gora en utflykt eller dylikt.

Det ska vi kolla upp nu, vad vi kan hitta pa for skog i Nha trang.

Och det verkar som att vi far spendera Julafton sjalva, men till nyar sa sammanstralar vi med joakim och robert, jag och nathalie har nu bestamt oss for att inta kambodja! UNDERBART!

Haha jag ar sa taggad, sen far jag traffa mina elskade foraldrar igen!
Guud vad jag ska pussa och krama pa dom! MAMIE, PAPIE!

Har under kommer lite bilder papsen, njut!






Kommentarer
Postat av: anna

Du gjorde min dag idag gumman när vi prata och alla andra dagar också såklart, tack! :)

2010-12-13 @ 15:58:14
Postat av: Anonym

Ser jätte härligt ut! Hoppas du har det roligt. Hur länge ska du vara borta?

2010-12-17 @ 09:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0