En underbar Jul!

Det var olustigt att fira jul utan sno, utan en tome, utan en underbar stor och harlig julskinka, men mest av allt, det var konsitgt att fira jul utan sin familj!
Tur for mig och nathalie som traffade 2 underbara svenska tjejer att fira jul med.
Vi at en lyxig 3 ratters middag som gav riktigt bra kansla for Jul.
Sen var det brakfest pa stranden, Underhallning, dans, livemusik, allting var magiskt!
Jag intog scenen och slet at mig micken och borjade rappa och skrika "Merry Fucking Christmas and clap you're hands"
Efter att ha dansat pa scenen ett tag var det dags att kliva ner.
Folk stannade upp mig och sa "It's you, It's you, the girl from the stage"
Fantastiskt!

Och dagen efter Jul sa stannade folk upp mig pa gatan, ville ta kort med mig och dom pa.
Haha ar det inte helt javla sjukt?

Kanner mig riktigt redo for att gora min grej nu. Jag bara ska gora det har!
Det kanns i hela mig, sta pa en scen och upptrada.
Ta mig till USA NU!

Har iaf gjort upp min reseplan nu.

Australien i borjan pa mars, sedan jobba lite och leva livet sa klart!
Sen hem till sverige lagom till Maj, Juni, Njuta av den underbara svenska sommaren med mina alskade vanner!
Sen i Oktober kommer jag och Josefine dra till USA i 3 manader.
Ge mig ett amerikanskt halloween!
FUCKING HELL!

Ja sa mina vanner, hall ut sa kommer jag till festivalerna till sommaren igen!

Jag saknar er alla nu i dessa tider sa det gor ont i mig.
Men jag ar stark!
Jag fixar det har galant!

Tanker valdigt mycket pa alla dar hemma iaf.

En sak maste jag bara papeka, ni som inte ger er ut i varlden. Ni kan aldrig forsta vad ni missar.
Ni kan bara inte forsta!

Jag bara maste fa ur mig det. Vi lever en gang och det ar nu!

Nar jag kommer hem ska jag tvinga med mig mina vanner pa en minst en mandas lang resa till typ thai eller vietnam eller natt.
Ni har inget val.

Nu ska jag snart skypa med anna, jag har sa ont i arslet just nu!
De har stolarna ar plagsamma!

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Ida

ÅH! Det låter helt underbart, allt! Och att du succe, det är väl självklart! Du är guld. bäst. modig. älskade älskade vän. Det blir bra att få hem dig till sommaren. Och i år ska jag fan på peace and love! :D :D

2010-12-30 @ 17:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0