AH GUD!

Nu ar vi framme i Vietnam.
Det ar jul overallt har! Jultomtar, snogubbar, JULGRANAR och det basta av allt, George Michael - Last Christmas
Hellre julsanger i vietnam an julsanger i gruvan.

Jag blir sa glad! Det suger dock i Saigon, utelivet alltsa! Men, igar blev vi superstjarnor, Vietnameserna elskar att se oss dansa, vi gjorde single ladies, Ride, Waka Waka och mycket mer!
Fantastiskt!

Imorgon ska vi krypa under jord i smala gangar i gruvor, det ar hal fran nar det var krig, da gomde sig vietnameserna i halen, dar ska vi krala! Haha!

sen aker vi till kusten och solen och havet igen! Helt underbart, ge mig sool och hav och vardagsfylla!

Horde att det var snokaos i sverige, fyfan vad jag lider med er! USH!

Vietnam hitills, Varldens basta mat ever, MEN, DONG! Fyfan for deras valuta, Dongen..

Jag har just nu 4 miljoner dong i handvaskan! Jag ar miljonar for forsta gangen!
Jag lovar er, att jag klarar inte av sa har mycket pengar, det slar slint, sa jag dromde mardrommar inatt om dong, Nathalie far hjalpa mig hela tiden!

HAHA fy fan!

Aja nu ska vi mula annu mer mat, kanske ata en bananasplit, sen ska vi mysa pa hotellet for imorgon ska vi upp tidigt!


Ta hand om er!

BY THE WAY!

MIN IPOD LEVER IGEN! HALLELUJAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0